wat vind je van deze blog

maandag 14 mei 2012

hooi allemaal ,,

Toen ik met mijn ouders in de supermarkt was ;p
Gingen m'n broertje en ik naar de tijdschriften kijken.. allemaal superleuk maar,,
toen was het moment aangekomen en zag ik de "FASHIONISTA" liggen..
Ik wilde hem meteen kopen want er stonden allemaal super leuke dingen in ..
dat is nog niet zo lang geleden , ik heb er nu 2 nummer 3 en nummer 5 en ik
nummer 5 <3
vind ze allebei echt super leuk!!!,,

er staan allemaal dingen over fashion in en allemaal tips voor je om goedkoop te shoppen !
Echt super leuk...
Natuurlijk staat er ook in wat er helemaal in is deze zomer, zoals pasteltinten en metallic.. mijn favoriet is fluor ik heb echt een super vette fluor kleur ( geel) portomonee gekocht

hij was 12 , 90 dus dat valt op zich wel mee, ( ik ben helemaal verliefd <3)
Hij valt in ieder geval lekker op :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten